Godkväll!

Ååååh vad jag är trött nu! Har knatat runt i Solna c med Sara hela dagen och införskaffat mig lite behövliga saker. Jag fick med mig en bh (i rätt storlek förhoppningsvis), gravidolja till mina extremt fula bröst + mage, anteckningsblock, kalender och det allra viktigaste - kuvert och frimärken! Fick i mig en måltid subway också, min favvis.

Efter centrum gick vi hem till Sara där vi kollade lite på tv och snackade skit tills Dennis kom och hämtade mig. Vi stack till donken och åt, sjukt gott. Vi kom nämligen på att vi var tvungna att storstäda idag innan Evelyne kommer, så vi orkade inte med ännu mer disk. Nu är städandet äntligen klart! Känns otroligt skönt faktiskt.

Vi har fyllt i massor med spännande papper jag ska posta imorgon och nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på den enda Johan Falk vi missat, kodnamn Lisa.

Jag ska hämta korven på dagis imorgon! Ska bli sååå roligt. Saknat henne extremt mycket! På lördag ska vi på fika hos Sara och då ska Evelyne få 2 presenter av Sara. Hon kommer bli sjukt glad, för Sara köpte nämligen en sak till henne idag som hon ville ha sist vi var i centrum. Wiiie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0