Torsdag

Oj var fort veckan har gått! Skönt som bara den.

Sen vi fick besök av musen hemma har jag väldigt svårt för att vara själv. Dennis försökte nämligen lugna mig med att "den är så rädd så den är inte här när vi är hemma". Nej ELLER HUR. Där kommer musen plötsligt springandes över vardagsrumsgolvet och skriker "det är jag visst!!!" TROTS att det var full fart hemma. Musen, vi kan kalla honom Turtles, gillar även att äta upp underdelen av våra soppåsar, så det är lika kul varje gång man ska ta upp påsen och slänga den, då allt ramlar ut. Fan Turtles vad trött jag blir..

Nu är jag då, pga Turtles, påväg bort hemifrån. Jag och Emma ska en sväng förbi Solna centrum. Ska titta efter en grej man sätter i uttaget så Turtles inte vill vara hos oss. Känns för tragiskt med musfälla =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0