Onsdag

Oj vad dålig jag är! Har inte ens tänkt på att jag inte skrivit något.. Men nu när jag äntligen gått ut med att jag och Dennis ska ha barn, så kan jag även meddela att det är därför jag mått så jävla dåligt sista tiden. Även det som fick mig att säga upp mig och vilja plugga istället.

Negativt det lät! Icke då. Vi ser fram emot att få träffa vår lilla korv om några månader :-) ska bli SÅ kul! Sen att vissa inte har annat för sig än att snacka skit ang det här. Kom igen? Tror ni jag tar åt mig och blir ledsen? Det är ni som får mig att vilja kämpa vidare varje dag.

Idaaaag ska jag nog träffa Tove, som jag skulle gjort igår. Måste pusha henne till att skicka in ansökan om att börja plugga. Lätt hänt att hon skjuter på det annars.. Får se vad vi hitter på! Lär bli någon lunch/fika kan jag tänka mig :-) nu ska jag gå upp ur sängen innan jag kissar på mig. Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0