Tisdag

Fullt ös, medvetslös! Så känner jag just nu.
Tills på torsdag ska vi bo hos Dennis mamma för att vara barnvakter till hennes yngsta son. Så idag har jag hämtat honom på dagis och sen hämtade Dennis oss, sen åkte vi hit. Jag har tagit en lång dusch/bad och tagit på myskläder. Melvin går runt med ett fiskespö dötrött, men han vill inte sova än.

Imorgon ska Melvin åka buss med mig till dagis, för första gången! Fast han tror han ska åka tbanan... Jaja, nästan lika roligt! På fredag ska Dennis på julbord med jobbet, lite avis jag är =( men jag vet två stycken som ska njuta av ensamtid och mysa ordentligt. Jag och Evelyne! Ska se till att bunkra upp ordentligt tills hon kommer på fredag =) vi har fixat alla hennes julklappar nu iallafall. Om vi inte kommer på något nytt! Men vi har lyckats köpa allt hon sagt att hon vill ha under en längre period iallafall. Hon kommer bli såååå glad! Dennis julklapp har kommit också. Den är inslagen och klar, men han vet vad det är redan ;)

Nej, nu är det dags för oss att lägga melle i sängen och mysa med chips och dipp :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0