Tisdag

Amen tja! 
Sitter hemma hos Emma och pluggelipluggar lite.. Vissa saker är ju mer intressanta än andra, om man säger så. Kan inte påstå att nervsystemet är min specialitet. Inte hjärnans funktion heller.... Men att läsa om sjukdomar osv är kul, så lite intressant är det! 
Dennis har sagt att han ska plugga med mig, wihoooo :D Han har precis haft lönesamtal med chefen också och fick ett positivt besked, det förtjänar han verkligen för hur duktig han är på sitt jobb och hur mycket han sliter. Min prins!
 
Funderar på att ta mig ett bad innan jag börjar läsa om MS. Hjärnan har inte varit igång på ett antal år, så det är viktigt med pauser känner jag..
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0