Usch

Jag är inne i en jättejobbig period. Eller jag har varit det ett bra tag nu. Jag sover dåligt, vaknar hela tiden av att Dennis typ nuddar mig eller för att jag behöver ta nässpray. Jag drömmer konstiga drömmar också som handlar om samma sak varje natt och jag blir lika ledsen varje gång. Det är någonting som vägrar släppa mitt huvud och det tar väldigt hårt på mig.. Till sist så känner jag mig så jävla ensam. Att vara hemma på dagarna är helt sjukt tråkigt vissa gånger. Jag bara längtar från morgon till eftermiddag tills Dennis kommer hem så jag slipper vara ensam. Samtidigt vet jag att jag inte skulle klara av att jobba heller med mina blodtrycksfall osv.. Nej, jag känner att jag vill komma in i en positiv period nu, på en gång. Jag vill känna glädje igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0