Torsdag

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen med ont i halsen..... Attans också!
Illamåendet har inte startat än, det kommer när jag går upp ur sängen, så det blir att springa in på toaletten. Kul va?

Idag tänkte jag åka till Solna igen och träffa Sara (och antagligen Tove). Sara ville ha sällis till Apoteket och sådär och jag behöver köpa kollegieblock och almanacka osv, hade ju helt glömt bort att jag börjar plugga på måndag! Ska komma ihåg att ringa försäkringskassan idag också. Lagom trött på deras fjanterier!

Jahopp.. Mer då? Saras mormor spanade in min rumpa igår och tippade på att vi får en kille, medans hennes mamma sa tjej. Lisettes chef Elias kom även med lite namnförslag som mahmoud, Mohammed, fatima osv. Hahaha! Elias Elias... Nej nu håller min kissblåsa på att sprängas. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0