:(

Jag är deppig som fa-an. Önskar att jag bara hade modet till att skära ut ögonen så jag slipper se allt skit som händer runt om. Eller så kan jag ju vänta på att dom ska ramla ut bara sådär, som Emmas farfars gjorde? Och med tanke på ingenting så är min salva borta. Tänke på en sak, jag glömde ju den på toaletten i fredags, och den låg kvar när vi skulle hem på söndagen, men tänk om någon har sprutat i tårgas eller pepparspray eller något sådant i den. Sköönt. Jag längtar tills jag får uppleva det. Så alla vet, svarar jag inte på msn eller sms om sisådär en halvtimme så ring 112, då måste fittan amputeras. Om det nu går. Fan vad öppen jag är! Och fan vad jag pratar om helt konstiga saker. Kanske dags att duscha nu? nja.. snart.. Jag saknar J, vi träffades igår och vi bor 5 min ifrån varandra, men jag behöver någon nu. Någon som får mig att skratta.
Imorgon ska jag till skolan och.. aa, jag vet inte. Juste! Jag måste till specialpedagogen och boka tid, ska ju fortsätta gå dit en gång i veckan, och efter mötet ska jag dirr in på mimers och plugga. Säger hejdå till mitt liv nu.


Men förfan. Nu ska jag duscha. Eller nej, jag orkar inte. Jag ska gå ner och kolla på tv med pappa och Åsa.  Tja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0