Lördag

Gårdagen var halft lyckad och halft misslyckad. Orkar inte prata om den. En bra sak var att jag hittade en 20 lapp i Brommaplan. En misslyckad var att jag och Em träffade en person jag aldrig mer vill träffa. Nu ska jag klä på mig och tvätta bort gårdagens smink(euw) och sen åka till Em och äta hennes mammas bästa maträtt. Familjen är i Vimmerby över dagen, tror bara att det är pappa och Åsa som tycker att det är roligt med tanke på att vid middagen igår suckade båda barnen över att behöva åka med. Kanske börjar bli för gamla? hahaha skadeglädje.


Tutt-Tove, Mutt-Mickis och Fis-Felicia


Eko-Emma och Trans-Tilde. Kan man ha roligare på tbanan? Nej..


Redface


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0