Måndag

Jag har ångest över mig själv. Jag skulle gå till skolan imorse, men på något sätt blev jag sjukare när jag halvsov, så jag smsade pappa och bad honom sjukskriva mig. Nu när jag är vaken mår jag prima, förutom min jävla hosta. Har haft den i ungefär en månad nu, så jävla störande. Iaf! Filmen igår var bra, men jag tycker att dom bara blir sämre och sämre hela tiden, tycker dom första var bättre.
Men självklart ska vi se den på onsdag J! :)
Snart kommer Emma med bussen, vi ska köpa godis och sen ska jag hem igen och kolla på oc. Skönt att bara ta det lugnt. Puss!

(juste, headern och allt annat håller på att göras om, kan ta ett tag innan allt är klart. Dom som kommer in nu lite då och då är bara tester)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0