Måndag

TJABA.
Jag och Emma har precis badat lite, skönt med ett morgondopp. Sen gick vi ut med hundarna och det gick åt helvete, haha. Nu ska vi snart cykla in till Leksand, jag måste köpa nagellacksborttagning och sånt där va. 

Igår träffade jag och Emma Lucas och Felix, satt och snackade en stund sen gick vi hem till Jimmy där Martin också var, senare kom Jean. Vi satt och chillade hela kvällen, sen började jag och Emma gå hemmåt. Lång jävla väg det där, haha. Men skön fyllepromenad, eller? Ikväll ska vi träffa dom igen hoppas jag. Lite alkohol skulle inte sitta fel. Nu ska vi cykla iväg, men när vi kommer hem kommer maaassor med bilder från min mobil. 

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0