Onsdag

I´m at Emmas house atm. Ska sova här ikväll för hennes mor skulle sova på jobbet, så jag är sällskapet for the night. Jennifer kommer hit och sover sen också :)
Idag har skolan varit sjukt jobbig. Började typ 8 och slutade vid halv 3, skulle slutat tio i fyra men vi har fått så sjukt bra lärare. Och alla på min skola är så jäävla chill, so i love it. För övrigt är jag hur glad som helst över att Annika går i våran klass i en vecka till. Bästa tjejen. Vi går iaf i samma skola nästa vecka ;) När vi kom hem gjorde vi färdig pasta och vitlöksbröd, det var sjukt gott förutom att pastan smakade barnmat, men det är också gott ;) Emma håller på och syr in några jeans, sen ska hon börja packa. Och här sitter jag. All alone och uttråkad :( Jennifer kom nu!


Jag klockan 06.45.Pigg och glad


jag älskar dig Qeljan


Dåligt bild. Men en av våra 4 hissar går lampan alltid sönder i(ja vi är lata). Så vi åker alltid spökhissen. "Svarte madam svarte madam kom fram" Haha! På bilden är iallafall Martina Annika och Emma.

EMMAS DATOR ÄR SÅ JÄVLA STÖRD. får panik. over and out



Kommentarer
J

Känner att det var från dig jag fått OVER AND OUT ifrån nu haha! nart ses vi :D <3

2009-08-27 @ 21:56:42
URL: http://pigggeer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0