Söndag

Jepp! Here I am igen. Dålig på att skriva som vanligt. Vill börja med att hälsa min lillebror Ted välkommen, jag har hört av familjemedlemmar att du läser. Trevligt!
Jahaja, i fredags var vi då på maskerad. Jag var Darth Vader, hur snygg som helst. Jag och Emma fick värsta flippen och ville ha godis, så vi hittade en cykel i buskarna som vi cyklade på, och undrar ni om det gick bra, så nej, det gjorde det inte. Det var en "nära-döden-upplevelse". Vid 12 fick jag en flipp och ville hem och sova, det fanns en miljon anledningar till varför. Dom starkaste var sömn och saknad. Så jag och Em började vandra genom skogen hem till mig. Tog 5 min sen låg jag däckad i sängen.

Lördag dårå. Jag mötte Tove och Mikaela på donken i bromma, jag käkade lite, sen åkte vi till kungsan där vi mötte lite folk och chillade. Jag träffade min bebis Michaela som jag inte har träffat på hundra år. Min syster var där också. Sen åkte vi tillbaka till bromma, jag var hungrig igen, haha. Dom åkte tillbaka till stan och Fanny och hennes kille Dennis kom dit. Så jävla skönt att träffa Fanny, det var ett tag sen. Saknar henne. Sen tog jag bussen hem. För övrigt så kommer far, Åsa och syskon hem från Dalarna idag. Det var ett gaaanska bra tag sen jag träffade dom. Men nej, det ska inte bli roligt.

Tre timmar är ingenting älskling, vi kan klara det om vi vill. Jag vill, och jag hoppas att du vill. Snart ses vi igen, jag saknar dig.


Mikaela Tove Jag


Em och jag

forever yours


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0