Söndag

Hallå! Nu har jag keeekat och duschat. Är helt seg i huvudet, satt typ och stirrade in i väggen hela middagen. Iallafall, helgen i Dalarna har varit bra. Tove tappade mobilen och rullen i fetaste vattenpölen första kvällen, båda överlevde, istället märker jag och Em att våra kläder i bagen har MÖGLAT. Fatta vad äckligt. Mina vita jeans :( Orkar inte skriva vad vi har gjort, men lite kortfattat så har vi fikat, ätit pommes(strips), suttit ute(20.45 - 01.02) jäättekul, vi har flippat på statoil och frågat om vi fick duscha i bilduschen, det fick vi, dessutom var den 6e tvätten gratis och vi fick den. Yes! Rökt saltapinnar, träffat massa trevligt folk och Toves snygga kusin robin.
Nu tycker jag inte att det är kul i sthlm längre, det är skönt att komma hem och så men jag gillar tryggheten där.
Vi kom hem vid 4 igår så vi var gaanska sega imorse, men vi kom upp och vi köpte kyckling och pastasallad och cola som vi gluffsade i oss innan vi ens kommit till nästa station, då är man hungrig. Orkar inte skriva mer, ska.. Ja.. *drar tummen mot handflatan*. HAHAHA VADÅDÅ TOVE?! Pussssssssss


Missbildningen jag och Tove la i Ems hår hela tiden. Jättekul då, nu skrattar jag inte.


Jag härmade en kille och tog också kort över bussen. Skitkyyyl


hahahaha no comments


fika på statolle


såg nu att tröjan stämmer in ;)


Em och Tove väntar på käk


Tove och Emma. Vi står och kollar fall mannen som ramlade med cykeln vaknade till liv. Usch så hemskt, vila i frid.


Hemma hos Jimmy igårkväll. Jag och tove


Jag var arg för att älskling rakade av sig håret. Det löste sig dock senare, sen blev jag ledsen igen sen löste det sig.. aldrig, kom jag på nu. Jävla skit. Minnen med bilderna


DALARNA


Em och Tove


Slitna på bussen hem.

SHASHAAAA



Kommentarer
tuvsen

hahahahahhahahha shit alltså.. så mycket kul, på så kort tid!



2009-08-30 @ 19:32:55
URL: http://sugminhogra.blogg.se/
tilde

verkligen!! haha, men snart kör vi igen :)

2009-08-30 @ 19:33:51
URL: http://notlikeus.blogg.se/
emma

jag vill verkligen tillbaka, älskar min dissblick till dig tilde :P haha när gubben hade ramlat:(

2009-08-30 @ 19:53:32
tilde

haha, det var precis innan du sa "jag ska spotta på dig när du dör"

2009-08-30 @ 20:13:30
URL: http://notlikeus.blogg.se/
em

hahahahhahah! VADDÅDA????

2009-08-30 @ 20:29:23
tove

HAHAHAH ni är sååååå muppiga

2009-08-31 @ 22:06:12
URL: http://sugminhogra.blogg.se/
ida

nu du är jakobsson på hugget kan jag säga iallafall! benet mår bra och jag väntar på besök av min tilde nu!:) hör av dig nästa gång du åker upp! take care som man säger!<3

2009-09-01 @ 20:07:15
URL: http://idaaajakobsson.blogg.se/
tilde

vad kul att du hör av dig gumman! vi var ju uppe i helgen och nästa gång blir i mitten av september någon gång då vi ska bo hos min morbror i leksand, då får vi absolut ses! puss<3

2009-09-01 @ 22:33:28
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0