suuuuck

Fick ett sms av Lulle nyss, han saknar mig i skolan antar jag. Det stog iaf:
I en klass med sjuåringar så frågar läraren vad barnens pappor arbetar med. Alla barnen svarar att de jobbar som brandmän, elektriker, bilmekaniker osv. Men när läraren frågar lille Oskar, så ser han helt förtvivlad ut och svarar
- min pappa är strippa på en bögklubb och låter andra gubbar ta på honom och sätta på honom överallt.
Läraren blir helt bestört och säger till barnen att nu är det rast. Han tar Oskar lite avsides och säger
- Varför säger du så? Din pappa är väl inte en strippa?
Oskar tittar skamset ner i golvet och svarar
- Nej det är han inte, men det är så fruktansvärt pinsamt att säga att han spelar fotboll i Hammarby.

Jag säger bara HA-HA-HA. Väldigt väldigt roligt skämt. U made my day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0