Tisdag.. Eller nej, måndag

Jag var uppe med tuppen idag. Sov så jävla dåligt, så vaknade tidigt imorse och har legat och snurrat på mig i flera timmar. Nu är jag uppe och it feels gooood.
Igårkväll hade jag det mysigt med mina tjejer. Vi var i kristineberg och satt under bron och mös i några timmar, sen åkte vi till OK i bromma och käkade french hotdog. Riktigt viktigt.
Idag ska jag snart åka till Em för vi ska vara barnvakter åt hennes lillebror (som för övrigt är 10 år). Vi ska laga lite godmat och bara mysa hela kvällen. Eftersom jag inte kan mysa med min älskling så får jag mysa med Em, right? :D  Tog lite sexiga bilder igår innan det blev mörkt, checka!


Hade mobilen i bhn, hahaha


J på min Harley Havidson


Bestfriends forever


Söt J påväg hem

forever yours


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0