Tisdaggggg

TJA! Pjuuu vad trött jag är. Ändå somnade jag en stund när jag kommit hem. Imorse blev jag väckt av att Nella ringde 06.49, and guess what?! 07.00 satt jag på bussen, påklädd och sminkat. Snabb? Ja :D Genomlidit dagen i skolan med leddpedd lektioner och fsf osv. Booooring. Nu ska jag snart åka till brommaplan och möta tovsis och sitta och snacka lite. Innan jag åker ska jag bara rulla ner till farsan och be honom boka min bussbiljett tills på fredag! Tove håller på och gör det nu också, sen ska Emma göra när hon har kommit överens med sin mamma. Hoppas hon får åka bara!


Måndags


Therese och Qellie


fick kondomer på UM. yeees


Simon älskling<3


Em & jag spelade fia med knuff


Mogen


älskling och Em


Ossian Therese Steffi och Dave


förlåt sötnos, hahahahahahaha


Jag var i stan med Ossi, Simme, Dave och Em. Simme hittade en genomskillnig tröja jag ska köpa och ha svart bh under. Sjukt snyggt!


Dave kollar dojor

Nu måste jag boka biljettennnn!! PUSS 


Kommentarer
Jennifer

Spana in vår Bloppis!

2009-08-26 @ 14:50:40
URL: http://skyndafynda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0