Torsdag

Första dagen i skolan avklarad. Är ledig imorgon, så himla skönt. Träffade Lucas första gången på flera månader, åh bebis. Saknat honom. Alla i min klass också, så jävla skönt att vara tillbaka, jag har nog världens bästa klass! (för vi är HÅRDROCKARE SEN BARNSBEN!)
Var sjukt svårt att gå upp imorse, har legat och hostat hela natten och bara velat ta livet av mig typ, hjärtat var typ på g upp. Dessutom var jag och Em helt flippade när vi skulle sova, vi gick ut i bara trosor och täcke och gick runt. Moget? JA! Det togs bilder också, men dom hålls hemliga, bara älskling och David som sett, haha! Kom upp iaf, och det var tur det. Känns som att våran skola är dubbelt så stor som vanligt, och vi är fan inte få i klassen nu asså. Alla platser är upptagna så jag sitter längst fram på en soffa vid datorbordet, min nya plats :D

Efter skolan åkte jag och Em till um och snackade lite. Kändes inte bra när vi gick därifrån. Men vad gör man? Sen åkte vi hem till henne och käkade pommes(som vanligt) och kollade på film. Vi har verkligen degat heeela dagen. Möblerat har vi gjort också, kommer ha träningsvärk imorgon. Kvällen slutade med att Jocke kom och hämtade mig, tankade och åkte hem. Riktigt händelserik dag!


Vi gick en promenad runt Trekanten och bekantade oss med dom nya i klassen. KUL. Jag gick med Simon, och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.


Mogen

p to the uss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0