....

..nu blir det pizzaaaaa. Sjukt gott.  Sen ska jag ta cykeln(eller gå) en promenix och sedan solariet, tv, sen sova. Ska försöka somna tidigare ikväll så jag inte är lika rädd som igår. Det var helt sjuuuk. Jag ligger i sängen och hör helt plötsligt en manlig röst säga "it´s your house". Jag ba eeeeeh. Mitt hjärta dunkade i 190 och jag ringde Emma. Sen ringde Julia upp mig, hon var räddare än mig. Hon ba "PRATA TYST, VISKA. LÄGG DIG UNDER TÄCKET!" typ. haha! Så söt. Iaf, en timme senare pratar den igen och säger "it´s one hour" typ. Och mitt i allt blir jag kissnödig som en liten jude, så jag sprang(observera sprang) in på toaletten och sen tillbaka till sängen. Jag höll på att börja gråta. 

Imorse iallafall så frågade Mia om jag hade sovit bra, när jag svarade nej och berättade svarade hon "Men gud förlååååt. Det är ju min dator som säger vad klockan är varje timme! Jag glömde stänga av ljudet igår, jag springer in och stänger av det nu på en gång!"

Så det är bra, nu kanske jag kan sova ikväll. Jag släppte ut katten Sonja igår igen, hon har inte kommit tillbaka. Jag har tabbat mig IGEN. Nej fan nu kommer pizzorna, puss!

slänger in en bild för att vara snel


lillebror för några år sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0