Fredag

Varför får jag inget gjort? Jag bara sitter här och stirrar in i skärmen. Har så damn ont i ögonen. Jag har packat klart, enligt mig. Men när jag tänker efter har jag inte en tröja med mig, ingen tandborste, och ja. Livet har jag inte heller packat ner. TILDE. STÄLL. DIG. UPP. OCH. PACKA. KLART. DU. SKA. ÅKA. SNART.
Min lillebror Ted är värre än digerdöden. Han har frågat en miljon gånger när jag ska åka, JAG SKA ÅKA. Snälla. En till sak jag är irriterad på är mitt f*ttbankomatkort som inte fungerar längre. Måste ringa och beställa ett nytt, men det hinner jag ju inte innan jag åker? Suck.

Nej nu MÅSTE jag verkligen ner och duscha. Ska möta Jennifer och käka pizza om en stund. Eh juste. Glömde lägga i tvätten i torktumlaren, och den tar två timmar. Haha, älskar mitt liv extremt.

Min älskade packning för 6 dagar. För övrigt heter jag Ted L när jag är borta (det står det på väskan)


xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0