Fredag

Kvällen igår spenderades hos Andreas i kaggen med Emma och Jennifer. Senare kom Max och hans tjej Emma också. Vi badade jacuzzi och spelade kort. Det var hur mysigt som helst. Sen avslutades kvällen vid halv 2 av att jag kände hur tårarna kom och bara ville hem. Skulle sova hos Emma, men hon ville stanna kvar. Tillslut åkte vi iallafall. Fick skjuts av Jennifer.

Jag i väntan på bussen till kaggen

Emma

Jacuzzi

På moppen påväg hem. Haha




Idag åkte jag och Emmsi in till Solna c och kollade lite, letade efter Jessicas present men den var slut, så ska till stan imorgon. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska vi till Andreas lägenhet i centrum istället och ha det trevligt. Får se om om jag kommer hem sent eller tidigt, lutar mot tidigt.. 2 dagar kvar tills Jessica kommer heeeem :D som jag har längtat..
Dagens:

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0