Lördag

Tjenamors!
Nu sitter jag här hemma hos min pappas fru Åsas bror Mats och hans fru Mia. Dom är ute och käkar och dricker vin, så jag och Emma är barnvakter åt Bobo och Elsa. Hur kul som helst. 

Igår: Vi kom till Dalarna runt 7 tiden, vi köpte cola, chips, dipp och godis påvägen. Sen när vi kom fram hade Åsa gjort grillad kyckling, så vi käkade sen gick jag och Emma till badet med en filt och satte oss där och mös ett tag. Vattnet var sjukt varmt, hela 26 grader! Inte dåligt för en sjö. Sen gick vi hem och kollade på film och sådär. Vi såg Wallander - mastermind och Allt flyter. Bra skit!
Sen började det åska och blixtra som faaaa-an, regnade gjorde det också. Usch, trodde jag skulle dö. Men vi somnade vid 2 tiden.
Idag: Vi blev väckta vid 10 av min lillebror som fyller år idag. Han fick sin present, hammarbyhalsbandet och sen vid 1 kom gästerna. Åsas bröder och deras familjer plus farmor och farfar. Mormor var redan där. Vi fikade och hade det trevligt till 7 tiden då Mia och Mats kom på att dom behövde barnvakt ikväll, och jag har ju bott här förut som barnflicka så vi packade väskorna och åkte hit. Köpte med oss pizza påvägen, slängde i oss det snabbt sen bytte vi om och hoppade i 32 gradiga poolen. Gissa om det var skönt. Vi lekte i typ en halvtimme sen gick vi upp och duschade och sen kollade vi på film. Nu sitter vi och käkar godis och chips. Snart somnar barnen så då ska vi gå ner och ta ett kvällsdopp tror jag :) Skulle vilja gymma lite, dom har ett sjuuukt gym. Imorgon ska jag ligga i solariet också, hihi. Nu måste jag sära på katt och hund som käkar upp varandra. 

Bilder kommer när jag kommer hem imorgon! 

xoxo 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0