Måndag

Tjenna! Jag kom till vårat landställe i Djura  för några timmar sen, har sovit en stund på soffan, kollat när brorsorna spelar Tony Hawk på playstation och sen har vi cyklat, precis som riktiga bondar. det sköna är att här kan man prata dalmål utan att skämmas, haha! Det har regnat hur länge som helst här, så vattnet är snart uppe vid våra hus. Inte riktigt, men man kan ju alltid drömma om det kaoset :D Snart ska vi typ åka TILLBAKA till farm och farf för att fixa deras gäststuga, sen ska vi handla och sen hem och göra hamburgare. ikväll är det aik - göteborg. Vi har beställt matchen så den ska vi kolla på, sen glider jag in till mig i mitt stora hus jag bor själv i :D Soft.. Emma skulle kommit idag, eller ja, vet fortfarande inte om hon kommer. Men tråkigt att jag blir ensam tills på onsdag.
Jag ska lägga upp bilder såfort Jennifer och Sara kommit hem och laddat upp allt..

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0