Måndag

Tjena!
Har precis kommit hem från Emma. Sov där inatt efter en extremt lång bilresa hem. När jag satt i bilen funderade jag över vad jag ska göra när jag kommer hem. Ingenting kom jag fram till. Jag trivs inte här, jag vill inte bo i Stockholm längre. På fredag åker jag ut på hemligt uppdrag och jag vet inte när jag kommer hem, blir borta på obestämd tid. Ska bli sjukt skönt!

Här är några bilder!

Bild 1: Emma i väntan på att börja åka mot Märsta
Bild 2: Våra godsaker
Bild 3: Fina badet
Bild 4: Emma steker i skuggan
Bild 5: Jag
Bild 6: Lillebror vid morbrors bil
Bild 7: Kusin och lillebror i andra morbrors bil
Bild 8: Emma och jag
Bild 9: Jag redo för kalas
Bild 10: Jag i poolhuset
Bild 11: Jag steker
Bild 12: Emma steker
Bild 13: The worlds greatest
Bild 14: Emma spelar spel med min kusin
Bild 15: Lillebror hos farm och farf, så jävla lik han i dum dummare. Haha!

Nu ska jag tvätta som en tok, måste packa om sen inför fredag.

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0