Ohyeah

Nu har sista barnet äntligen somnat. Tog ner henne till soffan och satte på tyngdlyftning och hon somnade dirr. haha jag är ju bra på det här! Idag skämde dom ut mig totalt. Det är så att en granne till dom, i typ 20 års åldern kommer hit ganska ofta och gymmar i deras poolhus. Och idag när barnen hade badat klart och vi gick in i poolhuset där han var, säger den yngsta "tilde du säger att du har sett hans snopp!" och pekar på killen. Jag ba eh, vad säger du? Haha shit vad han garvade. Piiinsamt eller vad. 
Mia och Mats har fortfarande inte kommit hem, men dom kommer väl snart. Gjorde en ganska dum sak nyss också, Mia sa förut idag att jag skulle få träffa på hennes kompis inne i gästhuset där jag sover. Hon har sitt kontor på nerevåningen där inne med tanke på att hon är designer. Så när jag går in nu för att hämta Mr S så kommer det ner en katt. Det var så mörkt där inne så jag lämnade dörren öppen och katten springer ut. Jag ber till gud att det inte är en innekatt jag råkade släppa ut! 

Måste också berätta världens bästa grej. Solariet har tidigare stått nere i poolhuset, och gissa vart det står nu? Bredvid min säng i mitt hus :D Gissa om jag ska sola sönder. Emma kanske kommer hit om några dagar, hope so. Kommer börja få lön nu också och det tackar vi gudarna för. Pappa skickar upp mitt bankomatkort såfort det kommit, sålänge lever jag på min älskade halvsläkt. Höhö.

OMG. hahaha hittade den här bilden på Mats dator. SNYGG? eh ja

Mats och Mia på deras bröllop

huset

<3

<3

nej fan.. nu ska jag sätta mig och kolla på tv, ska kolla igenom lite bloggar först. Skriver imorgon igen, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0