onsdag kväll

Emmas äckliga internet dog innan jag hann skriva klart inlägget, så det kom lite sent :p Nu är jag iaf hemma, sitter och käkar kvällsmackor och laddar över bilderna. Här kommer mobilbilder, snart kommer kamerabilderna. Enyoj!


Första kvällen. Kvällsprommis. Jennifer o Sara


Bonden herself. Synd att inte stövlarna syns på bilden


min snygga lillebror posar framför det översvämmade vattnet. Vattnet har höjts något enormt av all regn


Omg. Jag och mina vänner


Det brukar vara så. Att man måste drunkna själv för att kunna rädda någon som håller på att drunkna.


Jag joggade. Måste. Bara.... Jag joggade!


Hittade mig en liten kompis


Äckel i hängmatta


Huset jag bodde i. Helt ensam. Jag var inte ens rädd


Jag och mina vänner igen


Jesper och Sebbe fiskar


Love it


Fiiiiiiiiint


fiiiiiiiiiiint


Sen åkte vi hem. Jag satt och kollade på OC hela vägen, så det gick ganska snabbt..

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0