Onsdag typ

Tjaa!
Gissa när jag vaknade idag? 14.03. DET ÄR LÄSKIGT! Nu är det ljust ute, så inte lika läskigt längre. Satt och snackade med Erik och Martin på msn hela natten typ, somnade vid 4. Snart ska jag börja fixa mig och åka mot brommaplan, ska möta Emma. Hon ska bjuda mig på donken. Det gjorde hon för några dagar sen också. Sen tacobar typ i lördags. Love her, hehehe. Hon typ flyttar in hos mig ikväll igen, grrrrr. Jennifer kanske kommer och sover här också, smarrigt. Måste ringa pappa och be honom beställa biljett* tills fredag också, ska nämligen hem till Emma(solnaemma) imorgon och festa, därför måste jag ta med min packning dit. Jobbigt, måste införskaffa en rullväska. Mina axlar dör av bagen.
Nu måste jag börja fixa mig, slänger in en dagens outfit. Puss!

*påminnelse till mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0