Onzdag

Tjaba tjena hallå!
Gud vad jag inte har sovit bra inatt, vaknat typ var 5e minut, usch. Nu ska jag snart åka iväg till stan med Emma och köpa bajen-kallingar till min bruur. Sen ska jag köpa med mig käk hem och laga mat till farsan, vi hade ett litet bråk igår där det slutade med att vi satt på pizzerian. Skönt sen när Åsa kommer hem och vi slipper äta ute varje dag.
Jag måste börja packa idag, jag får alltid värsta paniken 5 minuter innan man ska åka för att jag inte hunnit packa än, så jag gör det idag.

Irriterande att yessilinen kommer hem på fredag när jag åker! Jaja vi får ses på söndag eller måndag :) Nu ska jag gå ner och käka frulle, bra att jag redan har skorna på mig. Haha!

xoxo


Kommentarer
Jessica

suger hast balle!!! nar kommer du hem da:O <33 DU MASTE KOMMA HEM FORT: O :( och aker du dit sjalv eller tar du med dig ngn? <33

2009-07-01 @ 22:19:06
URL: http://pigggeer.blogg.se/
tilde

Jag åker med jesper, sebbe och emma. vi kommer hem på söndag eller måndagkväll, men då ska vi ses! och vi ska kolla på nya wallander :D:D<3<3<3

2009-07-02 @ 11:30:34
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0