Söndag

Aloha!
Igår var jag och Emma i kista en stund, köpte jessicas present och käkade på donken, vi kom hem vid 9 tiden, då kollade vi lite på tv osv. Vid 11 tog vi bussen till brommaplan där vi satt på rasmus med mikaela och tove till typ 12, då gick vi hem till Joppte där resten av kvällen spenderades. Vi sprang som idioter för att hinna med 04.20 bussen hem, and guess what? Vi hann :D Så jäkla stolt. På bussen träffade vi Johan, Danne, Matte och Felix. Danne var dyyyngrak så jag och Emma gick av vid statoil och skulle gå med Johan och Danne hem. Vi fick gratis taxi till Dannes hus, men han sprang iväg, sen lämnade vi honom och började gå mot konsum. Jag och Johan käkade mängder med körsbär, så jävla gott. Sen beslutade jag och Emma oss för att gå hem, vi var hemma vid 6, sjukt trötta. Gjorde några mackor och däckade.

Idag har vi bara legat på sofforna hela dagen. Fett ruttna. Vi cyklade till centrum och köpte smöt också, väldi väldi viktigt med tanke på att vi har käkat margarin på mackorna :D Snart kommer äntligen Jessica hem, då ska jag möta henne i våran park och snacka en stund, sen ska vi tillbaka hem till mig, förhoppningsvis har Tove och Mikaela kommit då också. Vi ska mysa och kolla på film. Alla mina tjejer i en smäll, couldn´t be better.


Såhär såg det ut på mitt golv. Nu ligger allt i tvätten och jag är väääldigt stolt över mig själv.


Emma fick den snyggaste cykeln


Och eftersom jag är proffs på att trixa med cyklar så tog jag trixar-cykeln. Perfect!

ajde puss ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0