tisdag

Det har gått över gränsen nu. När jag inte ens kan prata med mina vänner längre är något fel. Jag känner mig fri, jag är hel i Dalarna, men så fort jag pratar med vänner som inte är härifrån börjar jag må dåligt igen. Jag vill inte höra vad som händer där, jag vill inte veta hur roligt alla ska ha det, jag vill inte höra att folk mår dåligt, jag är helt proppfull, jag måste rätta till mina egna problem innan jag kan hjälpa andra. Jag menar verkligen inget illa mot dig Emma, inte mot någon annan heller, men jag.. nej jag vet inte.. jag bryr mig om dig, det vet du. Är jag ointresserad nu så prova prata med mig i augusti så kanske jag är läkt.

Det är svårt att vara stark, att hålla modet klart. Jag vill aldrig komma tillbaka till mitt liv, jag vill börja om här och nu.

Imorgon åker vi hem, känner ångesten stiga över huvudet. Det är så mycket saker jag redan nu måste börja tänka på. Jesper och Sebbe kom upp idag, så det är skönt. Vi har varit och fiskat och nu grillar vi. Senare ikväll ska vi fiska igen. Vädret är kanon, ganska mycket moln men solen har varit framme hela dagen. Nu är det klarblått, en riktig sommarkväll. Åker nog i Sebbes och Jespers bil imorgon, skönare att kunna stanna osv påvägen. Ska ta med mig dvderna också så man kan kolla på film i bilen. Måste försöka hinna hälsa på mamma och Mollie, men det blir tight. Kommer hem på dagen imorgon, sen måste jag sova tidigt för att åka halv 9 dagen efter till Linköping. Emma du måste åka med på fredag.
Nu ropas det att maten är klar, xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0