Tisdag

Eheheh. Jag fattar inte hur jag lyckas vakna exakt 14.03 VARENDA dag? Helt sjukt..

Igår var jag och Emma hemma hela dagen, köpte godis och cola, sen pommes och tzatsiki till middag. Middagen tillagades runt 21.30, haha, så jävla keffa. Sen kom Jennifer hit och kollade på Beck med oss. Vid halv 1 åkte vi ut och moppeluffade tills resan tog slut vid centrum då jag inser att däcket har punka. Go Tilde!


Checka outfiten, hahahaha


Emma och Jennifer var minst lika snygga


Nässkyddet 4lajf


När vi kom hem fick jag bluescreen. Några timmar innan låste sig hela datorn och ljudet bara tjöt. Jag tror min dator måste vila i frid snart. Min baby

 Nu ska jag ner och äta av Jespers rostmackor. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0