TORSDAAAAAG

HALLOJ!
Sitter här med Emma, vi har varit i Rålis med Mikaela, Tove, Ida och hennes kompisar. Trevligt! Sen drog vi till donken i bromma, 5e gången idag typ, hehe. Nu är biljetten bokad, ååååh vill åka nu. Men jag har ett ilandsproblem, mitt nya bankomatkort kommer kanske på fredag eller måndag, och jag åker på fredag och ska sova borta imorgon. Jag kommer inte få det?! Undra om pappa kan skicka upp det till dalarna med posten.
Var precis ute och träffade Jennifer en stund. Snygg var jag, som vanligt.


hehe


Lillebrors strumpor. Man måste skydda sig för myggen


SNYGG


hynda


fett serri

nej fan, nu ska jag kissa, packa, sen sova. NATTIIIIIII


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0