Torsdag

Jepp, imorgon bär det av till Dalarna igen, tåget avgår 17.44 från centralen. Denna gång med Jennifer och Sara och vi ska bo hos farm o farf. Ska bli mysigt! På måndag när dom åker hem så åker jag till vårat landställe i Djura och är där till onsdagkväll då jag, pappa och åsa åker hem för begravning i Linköping på torsdag. Sen på fredag åker jag upp till Dalarna igen, fast denna gång till Lycka där jag har min älskade  halvsläkt. Där stannar jag så länge jag vill, alltså kommer jag antagligen hem några dagar innan skolan börjar. Längtar som bara den!

Igår åkte jag ut till Kungsängen för att sova hos min kussefin Jennifer. Mötte henne och Emma, köpte mat och sen gled vidare hem till Emma där vi skulle grilla, jag, Jennifer, Emma, Sara och Jenna. Sen dök Jocke och Sanna upp också. trevligt vare!


Emma och Jennifer


Mästerkocken Emma


Emma o Jag


Jag o Jennifer


Glad Emma


Eh.. aa

Nu ska jag börja städa och packa. Sen blire käk, hare! xoxo


Kommentarer
linus

fett snygg din kusin e tilde, ge nummer!

2009-07-10 @ 16:19:57
tilde

hon är upptagen sen 3 år tillbaka, tyvärr ;)

2009-07-11 @ 21:39:11
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0