Torsdag

Imorse var jag uppe med tuppen. Klockan halv 8 ringde klockan, då var det bara att gå upp och klä på sig, äta, sminka sig osv. Sen for vi till Blackeberg där vi hämtade upp min storebror, sen åkte vi mot Linköping. Jag tog med mig dvderna så jag och han satt och kollade på Svensson Svensson hela vägen, iaf han, jag däckade vid halva. Lite komiskt att pappa började driva utanför kapellet. Han sa saker typ som "det är ju lugnt om jag backar på någon här, behöver ju bara dra honom åt sidan och kasta lite jord på". Jag dog av skratt, kändes fel att åka förbi alla släktingar (som jag dessutom aldrig har sett) och asgarva. Sorry man!
När det skulle börja var det knäpptyst i typ 10 minuter, det var typ som att prästen var sen eller något. Jennifer började asgarva och då kunde inte jag heller hålla mig. Sorry igen! Sen började det vackra pianospelet. Då grät några. Det var fint, oerhört fint.
Efter kapellet åkte vi till ett värdshus i gamla Linköping och käkade. Mums! Nu är jag hemma efter en heldag i bilen typ. Tur att åktabletter finns och att jag tog en imorse :D Nu grillar vi(as usual) och jag är inte ens hungrig. Ska träffa Emma sen.

Kanske inte åker till Dalarna imorgon för dom åker 06.00 på morgonen, så jag åker nog tåg eller buss upp på söndag eller måndag.


bilden är tagen från google.se

xoxo


Kommentarer
jennifer

"jennifer började asgarva". haha det låter FEL. aja.

2009-07-16 @ 22:15:13
URL: http://idie.devote.se
tilde

sluta whiiina jennifer :)

2009-07-21 @ 01:53:15
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0