Torsdag

En dag kvar. Imorgon åker vi. Ska åka ut till Bålsta på morgonen för att det inte ska bli jobbigt för chauffören. Egentligen skulle jag och Emma behövt åka med pappa upp, med tanke på att jag är så jävla korkad och gör av med mina pengar så har jag inga kvar att betala bensin för, men fick ett gulligt sms av pappa där det stog "jag betalar din del när ni kommer upp till dalarna" Gulle! Eller så betalar han för att han inte vill ha mig i sin bil -.-

Jag vill ha hem Jessica. Pruttmycket. Dumma unge!

Nu ska jag vara världens bästa syster och åka till Ekerö och hämta en väska, sen tillbaka hit och lämna den till min äldsta bror som kommer hit. Han åker till Polen med sin tjej imorgon, så han måste packa. Varför gör jag det åt honom? Jo, för att jag är så jävla dealer.

xoxo


Kommentarer
Tanya

of course kan jag göra det, when im back from turkiye! ;)

2009-07-02 @ 13:16:05
URL: http://tanii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0