Torsdagggg

Jag har städat hela huset. Satt igång diskmaskinen, tvättat, dammsugit, plockat undan osv. hela dagen idag. Sen åkte vi hem till Emma där det var ännu värre, hennes mamma har varit borta i typ 3 veckor och Emma har glömt matrester hemma :D Fyfaaaaan vad det stank. Vi gick ner och köpte billys sen åkte vi hem till mig igen. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för party i Solna. 
And hey, lets get out of here! 
1 ungdom
den 24e Juli 2009
13.20 från cityterminalen - 16.50 Leksands jvstn.
Buss 890

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JAG! haha. Har en svag känsla av att Mia kommer glömma hämta mig vid bussen med tanke på att när jag sa vilken tid jag skulle åka så sa hon "sa du 12.20?" så, ja, det kommer gå sådär. Min pengar på mobilen är slut också, så ring om ni vill något. Kan ICKE svara förrän jag har fått tag i mitt bankomatkort. Typiskt att pappa kommer hem när jag åker imorgon, vi åker om varandra och han har plånboken. SUCCCCCK. Nej, här blir inga barn gjorda. Slänger in kvällens kläder sen.


Här kommer jag bo i cirkus 26 dagar. Don´t miss me too much!

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0