Bläää

..säger jag för skolan. Jag måste göra klart alla saker i BF (barn och fritid) för att få gå upp i 2an, och jag har några saker kvar att göra, bla göra en muntlig redovisning av Etiopien, om barn och undomar, spädbarnsdödlighet osv. Sen ska jag.. ÅH orkar inte ens tänka på det. Just nu säger jag FUCK ETIOPIEN.
Jocke fick mig på andra tankar, midsommar! Vi tar grabbarnas bilar och åker till Muskö och lever livet. Fan vad kul vi ska ha.
Imorgon börjar vi klockan 1, men jag har ju som sagt mycket kvar att göra så jag ska till skolan tidigare och plugga lite. Sen måste jag snabbt iväg och möta Tove för att åka till Vällingby där vi ska på Tobbes skiva. Kul att det ska vara kallt och regna typ. Inget stoppar mig. Nu skriker min säng efter mig.

xoxo Tilde


Kommentarer
Anonym

hehe :)

2009-06-02 @ 15:51:50
fjollan :p

lite mer bilder :D

2009-06-02 @ 20:21:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0