Chill dag..

Idag började vi halv 10, första lektionen kolla vi klart på filmen lilja 4-ever. Såg halva i fredags så vi såg sista delen idag :) sen var det lunch och sen hade vi bara en 40 min lektion och då skulle vi bara skriva en uttvärdering om olika kurser vi har haft i barn och fritid. Sen slutade jag, skit skönt :) då åkte jag hem och satte mig på balkongen med mamma och prata lite. Sen ringde nashed och sa att jag skulle komma till blackebergs centrum och ta en cigg med honom. När jag väl kom hem satte jag mig och plugga lite, gick sådär för jag är inte så insatt när vi väl får något att plugga när vi typ inte har haft någonting. Men men, mamma ska hjälpa mig snart, snäll som hon är. Men nu ska jag gå, ha en trevlig kväll. Kanske skriver senare, puss - mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0