:D:D

I förra inlägget skulle jag bara kolla fall det funkade nu, och det gör det :D
Imorse åkte jag till Fruängen och följde med Emma till tandis, sen åkte vi till skolan och anmälde oss till ett matteprov imorgon. Sen åkte vi hem till Emma och käkade mat, sen vidare hem till mig. Mickan kom, Jocke kom, och vi åkte till konsum och sen satte oss på oxberget. Mitt och Jockes ställe. Sen kom Jessica och vi gick hem till mig och kollade lite på tv, bla om  en fet kvinna. SNYGGING! Sen tog jag och Emma moppen till statoil där vi köpte godis, chips, dipp och cola. Mums. Det var slut på typ 10 minuter, hähä. Skjutsade hem Jessica och Mickan till bussen sen åkte jag hem hit igen där Emma satt och chillade. Nu ligger vi och kollar lite på tv och ska snart sova, ska upp 10 imorgon och åka till skolan -.- känns sådäääär bra. Men jag e duktig! Sen ska vi göra lite private stuffs. Slänger in en snygg bild på mig imorse tänkte jag nu säga, men kom på att min mobil med bilderna är där nere och jag orkar verkligen inte hämta den. Mjölksyra vettu. Hörs mer imorgon :)

xoxo Tilde



Kommentarer
M

haha kollade också på FETA KVINNAN!

2009-06-18 @ 10:18:58
URL: http://typiskt.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0