:@

Jag är SÅ jävla arg just nu. Jag trodde att det här med sommarskolan skule bli bra, men i mitt arsle att det blev. Jag och Qellie kom dit imorse, det sitter folk på golvet och får stå upp pga att det är så mycket elever. Jag trodde vi skulle vara högst 5 stycken och en lärare, men nej, så jävla fel. Läraren kunde knappt svenska och pratade i 190. Sen frågade jag vad jag skulle göra, då svarar han "jag har inga uppgifter på dig" och springer vidare. Hmm, okej. Så jag gick till min mattelärare, han säger "du har inte uppnått något mål i matten och måste göra om hela kursen". Då börjar man undra vad lärarna på Didaktus tänker med. Jag har inte klarat matten på ett år, tror dom seriöst att jag ska sitta och göra 300 sidor matte, på två jävla veckor och sen vara godkänd? Haha stor risk. Anledningen till att man går sommarskola är ju för att man är dålig, har failat. Hade det varit så lätt att få godkänt för mig hade jag fan inte gått på sommarskolan. Säger bara en sak. HEJDÅ DIDAKTUS, NU HAR JAG SOMMARLOV. noway att jag går tillbaka dit och slösar mitt dyrbara sommarlov.

Så.. var tvungen att skriva av mig lite. Ilskan svämmar över

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0