godmorgen!

Vaknade för någon kvart sen, var så jävlans trött från helgen. Skönt att sova i en säng i allafall, haha! Igår var jag och Mikaela hemma hos Emma och kollade på Hannibal, så jävla söt. Dör för  honom. Sen tog jag sista bussen (00.22) hem, men förvånandsvärt så glömmer jag ju mitt busskort hos Emma och hinner inte springa tillbaka, som tur var fick jag åka med iallafall. Frågan är hur jag ska komma till henne idag utan det.. Får skicka smsbiljett eller något.
Vill bara varna alla mina nära att jag har en dålig vecka den här veckan, och jag går på två tabletter jag får hormonsvängningar av, så watch out och jiddra inte :D



Eh ja.. Bilden talar för sig själv
Jackie, Jag, Emma och Paulina



Mjaou. Jag sitter med blåa jeans typ i mitten om någon skulle vilja leta efter mig ;)


Fortfarande blåa jeans

Nu ska jag hoppa in i duschen och det ska bli en av dom skönaste sakerna jag gjort sen jag kom hem. Den första var att borsta håret, den andra att sova i min säng och den tredje att duscha. Love it

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0