Godmorgon

Jag vet inte vad som hände imorse faktiskt, jag tror att jag vaknade, tänkte "fan jag har feber igen" och somnade om eller något. Såg att jag hade smsat Qellie och skrivit "fan jag mår bajs igen", det minns jag icke. haha! Jag vill inte till skolan, märks det? Jag håller iallafall på att göra mackor till mig och Jesper som har varit här i några dagar. Sen om en stund kommer Mikaela hit och kanske Emma, vi får la se.. Lite skuldkänslor jag fick idag när Jesper berättade att pappa hade tänkt skaffa städare tills han frågade om jag ville tjäna pengar på att städa hemma typ 2 dagar i veckan istället, jag tackade ja. Hur många gånger har jag städat? Ingen. Alltid funderat på varför ingen städar, hahaha. Så idag ska jag ta upp det med pappa, här ska tjänas pengar. Nu måste jag klä på mig, pallar inte vara naked när flickorna kommer. 

xoxo Tilde 


Kommentarer
M

sv: dom är drån din sko!



måste prata med dej sen, sis.

2009-06-09 @ 15:16:47
URL: http://typiskt.webblogg.se/
tilde

JAG VILL OCKSÅ HA DOM. säg till mamma att köpa dom till mig..



prata om vadå? (:

2009-06-09 @ 17:10:24
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0