Häj

Nu sitter jag hemma hos Emma efter en lång dag. Jag och Emmsi möttes imorse vid 9 tiden, vi började inte förrän 10, men Emma the smartass ville komma dit tidigt och få bra platser. Sagt som gjort, där satt vi i en timme och kollade på repetitionerna (ser jättefelstavat ut).  Sen drog det igång och vi lyssnade på lite skönsång och lite falsksång, men så ska det vara. Rektorn delade ut diplom och biobiljetter till bästa närvaro osv, jag fick priser på varenda! not.. Kunde glädjas med att min mattelärare sjöng "sommarskola hej hej sommarskola" iaf, haha tack för stödet! Sen gick vi till klassrummet och fick glass, vi skrattade som vanligt åt Theo som inte kan så bra svenska, han säger "soya" istället för "såja", skitkul.. Sen slutade vi och då åkte jag och Emma till donken i brommaplan och käkade, och sen till bussen för att åka hem till mig. Väl på bussen stöter vi på en Jocke i blåa hotpants och studentmössa och hans bror Sebbe. Vi 4 går av i Lovö Edeby för att grabbarna skulle kissa, så vi satte oss mitt ute på landet och knäckte några bärs, sen fick vi reda på att tappströmsbron hade fastnat, så inga bilar kunde passera. Jockes mamma hämtade oss, vi satt 7 stycken i en 5sits bil, SKÖNT. Gissa hur länge vi iprincip stog  i stillastående kö? TRE TIMMAR OCH TRETTIO MINUTER. Iofs hade vi ganska kul, drack lite, spelade spel på mobilerna, lyssnade på musik, tog lite promenader framåt i kön osv. Sen kom vi iallafall hem till Jocke där vi chillade lite i hans rum sen gick vi upp och åt rostbiff och potatissallad med hans mormor, mamma, pappa och syster. Mumsish. Sen ner igen, hjälpte till lite inför imorgon (jockes mottagning) sen kollade vi på talang, hoppade studsmatta osv tills halv 10 då jag och Emma tog bussen hem till mig och Jocke vidare mot krogen. Vi hämtade kläder tills imorgon och moppen, sen åkte vi till statoil, köpte chips, och sen hem till Emma. Nu sitter vi här, jag har precis duschat och nu ska vi kolla på film sen sova. Sjukt trött. Bilder kommer imorgon, har sjukt smarriga bilder på jocke att lägga upp. HEHE. 

xoxo Tilde  



Kommentarer
Anonym

host dålig uppdatering host

2009-06-06 @ 22:03:06
E

HELG PUCKOOOOO

2009-06-07 @ 12:36:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0