Halloj! Här sitter vi och har det bra..

Jag är helt slut och blogg.se vägrar göra som jag vill! Rawr. Kom hem för några timmar sen, mötte Tove, Jessica och hennes kompis innan jag gick hem. Fick värsta flippen och började städa, dammsuga, tvätta och torka golvet i mitt rum. Jag är så dum, jag satte igång en tvätt som inte var full, och när jag kommer upp i mitt rum så ser jag att jag glömt hela jävla stolen där det hänger gamla blöta kläder på. Tror ni att det gick att avbryta tvättningen och trycka in det? Nej. Höll därimot på att ta sönder tvättmaskinen när jag försökte få upp den med våld. Grr! Nu luktar det gått här inne, förvånandsvärt. Pappa och Åsa kom precis hem, pappa står med motorcykelkläder fortfarande och en hjälm i handen, och åsa står med plasthandskar, sen står dom på en varsin sida av poolen och gör vad? Ingen aning faktiskt. Åsa frågade nyss vad jag ska göra på midsommar, berättade att vi ska till Muskö. Hon frågade vilka som skulle med osv, sen sa hon "okej vad kul då. ta det lugnt vid vattnet bara!". Eeeh. Aha. Inte typ "drick inte alkohol, rök inte, lev inte, dö" utan "akta dig för vattnet". Okej jag erkänner, jag kan inte simma! Skämt o sido. Jag hatar därimot fiskar, eller ja, är snarare rädd för dom, så jag badar aldrig. Undra vad dom har köpt med sig för mat idag. Med tanke på att mina småsyskon är kvar i dalarna tills på söndag så köper dom alltid extra god mat :) me like.. Imorgon åker dom till dalarna igen och kommer hem på söndag samtidigt som bröderna. Sköööööönt. Själv åker jag ju på fredag, men två dagar själv är skönt. Nej nu ska jag pusha på dom till att göra mat, är vrålhungrig. Sen ska jag försöka tvinga Jessica att träffa mig. Lyckas säkert :) xoxo Tilde måste bara tillägga att jag blir GALEN. det går inte att göra någonting på bloggen, inte ens att lägga in bilder! Jag som hade tänkt bjuda på några smaskiga bilder. HEVLETE(ja det ska stå hevlete, inte helvete)


Kommentarer
emma

här sitter vi och dricker likör och har det bra;D

2009-06-16 @ 22:16:56
tildet

JUSTE! han har ju aldrig sagt att han har cancer!! :'(

2009-06-16 @ 23:35:49
URL: http://notlikeus.blogg.se/
emma

fartkamera, fort ducka

2009-06-16 @ 23:56:58
Anonym

Vatten + alkohol = farligt ergo akta dig för vattnet. Tänk lite.

2009-06-17 @ 18:41:16
tilde

haha what?!

2009-06-17 @ 19:08:13
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0