HATAR REGN!

Tjaaba, sitter här med fanny, hon har precis gjort nudlar och jag dricker min latte :) haha. Igår mötte jag upp agge runt 7 tiden för att vi skulle fixa en grej, efter det åkte jag till alvik för att möta mikaela, alex och kalle, vi drog in till stan och mötte alex kompisar vid kungsträdgården, var väl där i typ 1 timme sen drog jag till kungsängen för att möta matzon och jonte. Sov över där, vi gick upp runt halv 9 idag för att matzon skulle ha avslutning, var ganska najs men trött var jag x) efter hans skolavslutning följde jag med tobbe och 2 andra till jakobsbergs centrum. Sen var jag tvungen att ta halv 1 tåget mot centralen för att möta min mormor. Vi fikade i karlaplan och prata lite, åkte hem efter ett tag. Ikväll vet jag inte vad som händer, ska ialf vara med älsklings fanny :) kanske ska träffa agge lite senare men det är inte säkert. Aja, skriver senare, PUSS - mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0