HeeeeejsaN

Då var man hemma igen. Helt slut. Var i skolan idag, började 1 och gjorde iiiingenting på lektionen. Sen mötte jag Tove i Alvik och vi åkte hem till henne och fixade oss lite, sen gick vi ner till lokalen där mottagningen skulle hållas. Efter typ en timmes mingel började vi käka, och då kom Tobbe. Hans farfar hade hämtat honom från flaket i stan. SHIT vad full han var. Han hade däckat i bilen påväg dit, haha. Sen åt vi efterrätt osv. Vid 9 tiden gick jag och Tove hem till henne, hämtade våra saker och sen åkte vi till Vällingby och mötte Becka, Mikaela och Emmy. Sen åkte jag hem. Händelserikt, haha ;) Nej men trött är jag iallafall. Skönt att vi är lediga imorgon! På tal om ingenting så har jag en lover i Toves släkt. Synd att Tove är lika intresserad som jag, ÄCKELINCEST. Haha nej men aa. Ge mig :D

GRATTIS TILL STUDENTEN TOBBÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


(fick inte med någon bra bild, men den duger ;))

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0