Jajamen

Gaaalet vad opigg jag är. Jag hade ju då min jävla WHOkongress om Etiopien idag. JAG FICK G :D så jävla stolt över mig själv! nu har jag bara 2 prov kvar att skriva på måluppfyllnadsdagarna på måndag och tisdag. Efter skolan åkte jag till Solna C och mötte Jessica, hon köpte en klänning och jag tittade runt lite på skor utan resultat. Sen gick jag hem till Fanny, var där en stund och hämtade mina skor. Sen vidare hem till mor där jag käkade mat och myste med katterna, sen hem till pappa :) nu har jag precis duschat och ligger i sängen och kollar på repriserna av "oskyldigt dömd". Har sett alla en gång innan, men har typ glömt bort.
Imorgon är det ju skolavslutning, så efter filmen måste jag kolla efter kläder att ha på mig. Kan ju inte gå naken! Nej nu är reklamen slut, got to go!


Simon försöker "ta sig in där han kom ifrån". Brist på saker att göra i skolan de sista dagarna, eller? hahaha

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0