Måluppfyllningsdagar..

Idag vaknade jag kl.1 av att mamma väckte mig, hade bråttom till skolan.. skulle dit för att visa att jag kunde spela trummor, gitarr och piano för min musiklärare eller få högre betyg kan man ju säga, för jag fick vg i trummor och piano faktiskt :) efter jag hade varit där åkte jag till johannesfred för att gå ut med lilla fanny, var där kanske i 2 timmar.. Lotta "ägaren till hunden" har ett så jävla sött barn, hon är lite mer än 1 år tror jag. Älskar henne. Nu sitter jag här hemma och kanske ska till hässelby snart för att möta simon och några :) får se om jag orkar för jag har en sån jävla huvudvärk, har haft det i 3 dagar nu.. Fattar inte varför. Aja, hoppas alla får en bra kväll, kanske skriver senare. Puss / mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0