Måndag

Halloj! Här sitter jag och har det bra..h3h3
Igår var ju jag och Emma på bio, vi såg baksmällan. Den var bra, men inte riiiktigt min humor. Emma asgarvade hela tiden därimot. Efter bion gick vi förbi en minnesplats för Micheal(?) Jacksson. Försökte ta kort, men en jävla idiot gick förbi tio gånger, sen bosatte hon sig framför mig, så det blev bara några fula bilder. Lägger upp en under! Sen åkte vi hem till Emma i Fruängen, sov i hennes nya lägenhet.
Vaknade idag och åkte in till stan, köpte 2 par skor, present till lillebruuur och present till mig.


Jag köpte det först till brorsan, men sen när jag kom ut ville jag också ha ett, så vi gick tillbaka och köpte ett nytt :) Ska in till derby imorgon igen, hans moder vill att jag ska köpa kallingar med bajen på också. Han dör för bajen, så vad gör man inte.


Emma har lite udda stil på skor. Närå, hon köpte dom tyvärr inte, utan hon köpte ett par andra puddingar på HM istället.


Och så har vi lilla minnesplatsen. Mysigt

Nu ska jag hoppa in i duschen, klä på mig och allt som behövs, sen åker jag nog och träffar Tove, Mikaela, Becka och nåra. Have a nice evening!

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0