ouf

Igår var jag och Mickan hemma hos mig, åt pizza osv sen åkte vi hem till henne med Kajan och Freppa också, vi kollade på två skräckfilmer sen mötte jag Jessica och gick hem. Är helt sliten fortfarande så det är skönt att bara ta det lugnt.

Nu sitter jag hemma hos Emma. För en stund sen gick vi och köpte godis och två filmer, Honey och Tretton. Vi är inne på Honey nu, har sett den tusen gånger så jag kan den utantill, men kan inte låta bli att kolla på de extremt snygga danserna. Snart kommer hemmes mamma hem och lagar mat till oss. Är vrålhungrig.Vi har städat lägenheten idag, jag har diskat, jag e doktig flikka. ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, vi får se.

xoxo Tilde


Kommentarer
jennifer

ja, strax baby :)

2009-06-15 @ 18:46:44
URL: http://idie.devote.se
emma

ja jag tycker det också, upp med bilderna :D

2009-06-16 @ 00:28:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0